Seed Delima Oil - Minyak Therapeutic Paling Berkuasa di Dunia

Seed Delima Oil - Minyak Therapeutic Paling Berkuasa di Dunia

Seed Delima Oil semakin banyak buzz di dunia kesihatan semula jadi sejak kebelakangan ini, dan memang begitu. Minyak ini sangat kuat, serta menjadi serba boleh, yang menjadikan ia mesti mempunyai item untuk hampir semua orang. Buah delima dan jus mereka telah mendapat banyak perhatian dalam tahun-tahun kebelakangan ini, terutamanya untuk sifat kaya anti-oksida mereka. Tetapi Minyak Biji Delima mempunyai semua sifat yang sama seperti jus tetapi dalam bentuk yang lebih pekat, sebagai tambahan kepada beberapa faedah lain eksklusif untuk minyak.

Minyak Biji buah delima adalah salah satu daripada minyak yang paling inovatif yang akan dibangunkan di Israel pada tahun-tahun kebelakangan ini. Kajian baru menunjukkan bahawa Pomegranate Seed Oil mempunyai manfaat pelbagai. Sesetengah orang berfikir bahawa Minyak Delima Seed adalah sedikit mahal, tetapi apabila anda menganggap bahawa ia mengambil masa lebih daripada dua ratus paun Delima untuk membuat satu paun minyak, dan bahawa ia adalah begitu kuat, ia cukup berbaloi.

Kajian telah mendapati bahawa minyak mempunyai implikasi dalam merawat segala-galanya daripada obesiti kepada penyakit jantung dan beberapa syarat di antaranya. Ia benar-benar adalah salah satu keajaiban alam semula jadi.

Kajian yang dijalankan di Pomegranate Seed Oil telah menunjukkan sebab-sebab payudara kemusnahan sel kanser. Dengan kanser payudara menjadi salah satu pembunuh utama wanita, ini adalah satu penemuan pecah tanah.

Ciri-ciri terapeutik minyak adalah disebabkan oleh kandungan tinggi asid ellagic, yang merupakan antioksidan yang kuat dan sebatian antiproliferant, dan sejumlah besar asid punicic, yang berkaitan rapat dengan asid linoleik conjugated (PTK). Kedua-dua asid telah ditunjukkan dalam kajian amat berkesan dalam memperlahankan pertumbuhan sel-sel kanser. Asid elagik dalam Minyak Biji Delima menghalang penciptaan saluran darah di dalam sel-sel kanser dan menyebabkan apoptosis, iaitu nama teknikal untuk kematian perlahan sel (berbanding dengan nekrosis, yang kematian yang trauma sel-sel).

Satu kajian baru menunjukkan bahawa minyak boleh melambatkan kemusnahan rawan dalam sendi penghidap artritis. Walaupun ia masih di ia peringkat kajian awal, ia sememangnya boleh menawarkan beberapa harapan untuk mereka yang menderita dengan keadaan ini menyakitkan dan melumpuhkan.

Satu lagi keadaan mengganggu yang boleh dibantu oleh Pomegranate Seed Oil ialah menopaus. Menopaus adalah hakikat kehidupan untuk wanita dalam tahun kemudian mereka, dan bukti baru-baru ini telah menunjukkan bahawa terapi penggantian hormon tradisional yang telah digunakan oleh pertubuhan perubatan selama beberapa dekad mempunyai beberapa kesan sampingan yang lain termasuk meningkatkan risiko osteoporosis dan kanser payudara . Bukan sahaja Pomegranate Seed bantuan minyak menormalkan tahap hormon, tetapi ia juga mengurangkan risiko syarat-syarat ini dan lain-lain yang berkaitan dengan terapi hormon.

Syarat-syarat lain dibantu dengan menggunakan Pomegranate Seed Oil termasuk tekanan darah tinggi, kencing manis, masalah prostat, masalah memori dan membantu dalam rawatan jangkitan virus kronik tertentu. Ia membantu dalam pengurangan tekanan darah dengan mengurangkan tekanan sistolik dengan penggunaan harian, dan juga menurunkan kolesterol. Ia merawat kencing manis dengan mengawal gula dalam darah dan bahkan telah ditunjukkan dalam kajian awal untuk membantu dalam rawatan keadaan virus seperti virus herpes simplex.

Minyak Biji buah delima adalah hadiah benar-benar menakjubkan dari alam semula jadi. Cubalah hari ini dan anda akan melihat bahawa kesihatan anda secara keseluruhan dan daya hidup akan bertambah baik. Hidup ini terlalu singkat untuk menjadi tidak sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar