Kesan Pembuangan pundi hempedu - Mengapa Cuba Pemulihan batu hempedu asli Selamat

Kesan Pembuangan pundi hempedu - Mengapa Cuba Pemulihan batu hempedu asli Selamat

Jika anda sedang mempertimbangkan pembedahan pundi hempedu, anda mungkin ingin mengetahui lebih lanjut tentang kesan-kesan pembuangan pundi hempedu. Banyak daripada 500,000 orang yang membuang pundi hempedu mereka akhirnya akan menyesal keputusan ini.

Malah, ramai pakar percaya bahawa pembuangan organ penting ini boleh menyebabkan kesan sampingan yang sangat teruk. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa kesan sampingan penyingkiran pundi hempedu dan anda juga akan mempelajari beberapa cara untuk mengelakkan ia.

Pembuangan pundi hempedu Kesan Sampingan

Jika anda memilih untuk pergi melalui dengan pembedahan, terdapat pelbagai cara pembedahan boleh menyebabkan beberapa kesan sampingan yang menjengkelkan. Antara kesan-kesan sampingan termasuk cirit-birit, loya, muntah-muntah dan rasa tidak selesa. Punca ini adalah kekurangan simpanan karung yang pernah memegang asid hempedu. Tanpa organ penting ini, hempedu sentiasa akan menitis ke dalam usus.

Kesan jangka pendek akan menjadi segala-galanya yang berkaitan dengan cirit-birit dan loya. Kesan jangka panjang boleh membawa maut yang meningkatkan kemungkinan usus dan usus besar.

Pemulihan semula jadi batu hempedu

Kerana beribu-ribu orang tidak mahu mengeluarkan organ mereka dan menangani masalah-masalah ini, ramai orang beralih kepada batu hempedu ubat semula jadi. Malah, ramai doktor kesihatan alternatif mencadangkan beberapa tips ini sebelum pembedahan. Anda boleh cuba malam ini.

1. Menjaga tubuh anda dibuang adalah penting untuk lulus batu karang dan curahan organ-organ anda. Anda harus cuba untuk minum sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari dan juga makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran untuk kandungan serat mereka.

2. Vitamin C juga popular kerana ia akan menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya. Ini adalah penting memandangkan kebanyakan batu yang terdiri daripada kolesterol. Anda perlu mengambil 2000 mg setiap hari.

3. Menyucikan hati, kolon dan pundi hempedu yang diperlukan untuk membuat organ-organ bekerja dengan lebih cekap. Anda boleh melakukan ini dengan menggunakan enema yang boleh dibeli di mana-mana farmasi.

4. Mengelakkan makanan yang akan menambah kepada komposisi batu juga membantu. Sehingga batu anda lulus, mengelakkan semua makanan yang menggemukkan yang mempunyai kolesterol yang tinggi.

5. Dua sudu teh minyak flaxseed dua kali sehari boleh membantu membuang toksin dan memulakan proses mengeluarkan batu-batu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar