Berurusan Dengan Morbid Takut Terbang Sekali dan Untuk Semua

Berurusan Dengan Morbid Takut Terbang Sekali dan Untuk Semua

Mempunyai rasa takut mengerikan terbang boleh menjadi sangat melemahkan. Anda tidak boleh hidup kehidupan bagaimana anda mahu. Mungkin pekerjaan anda memerlukan anda untuk terbang dan anda bimbang bahawa anda sama ada tidak dapat memenuhi syarat-syarat kontrak anda, atau anda hanya perlu belajar untuk berada dalam keadaan panik yang berterusan.

Kedua-ini adalah pilihan yang boleh diterima. Jadi, anda akan gembira untuk mengetahui bahawa terdapat bantuan di tangan, bantuan yang boleh membawa anda ke arah mengatasi rasa takut sama sekali.

Dan bantuan ini datang dalam bentuk perubatan homeopati yang indah dipanggil Argentum Nitricum (Arg nit untuk pendek).

Homeopati berfungsi dengan SETIAP INDIVIDU gejala yang unik. Jadi belajar untuk menjadi sangat menyedari apa yang anda rasa dan alami. Kekal berhubung dengan apa yang membuat anda anda. Belajar untuk bertindak seperti seorang detektif untuk anda.

Sekarang saya akan bercakap tentang gejala unik Arg nit. Jika sebahagian daripada mereka bergema dengan gejala kebimbangan, maka ubat ini mungkin untuk berbuat banyak kebaikan, dari masa ke masa. Ia juga akan membantu anda dalam jangka masa pendek.

Berikut adalah tanda-tanda biasa Arg nit:

takut mengerikan terbang
kebimbangan menjangkakan mana-mana acara akan datang
takut ketinggian - melihat ke atas di bangunan tinggi dan melihat ke bawah dari tempat tinggi adalah sangat takut untuk anda
anda tidak suka ruang tertutup, yang claustrophobic
anda adalah orang yang tergesa-gesa, yang bermakna bahawa anda tidak boleh berfikir semasak-masaknya supaya mereka tidak selalu bersenam
perut anda menjadi buncit dan anda boleh lulus banyak kembung perut atau sendawa banyak
anda mendapat cirit-birit apabila anda cemas
anda tidak suka haba
anda suka terbuka
Ada yang sangat menghairankan bahawa anda mempunyai takut mengerikan terbang, apabila anda menganggap gejala di atas. Meletakkan mereka semua bersama-sama dan anda boleh melihat bagaimana seseorang yang memerlukan ubat ini boleh dengan mudah lumpuh oleh ketakutan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar