Rawatan Terbaik Demam adalah untuk Biarkan Alone

Rawatan Terbaik Demam adalah untuk Biarkan Alone

Apabila menimbangkan rawatan demam, ia satu perkara yang baik untuk mengetahui bahawa demam adalah sebenarnya satu perkara yang baik. Its tanda bahawa sistem imun anda berfungsi dengan baik. Semakin ganas demam, lebih sihat anda berada.

Sebaliknya, sistem imun yang lemah tidak akan mempunyai kekuatan untuk membuang lebih daripada demam ringan.

Tujuan demam adalah untuk mengelakkan patogen menyerang daripada mendapat memegang anda. Ini hanya boleh berjaya dengan satu tindak balas yang kuat.

Jadi demam adalah lebih sesuai sahaja. Walau bagaimanapun, mereka perlu dipantau, kerana kadang-kadang mereka boleh keluar dari tangan, dengan masalah seperti sawan dihasilkan. Jadi mempunyai pelan B, yang akan dipanggil apabila perlu.

Pelan yang terbaik B adalah penggunaan ubat homeopati. Homeopati berfungsi dengan menyokong badan dalam apa yang ia cuba lakukan. Ia tidak berfungsi dengan menyekat gejala, yang hanya boleh membawa kepada kemerosotan kesihatan keseluruhan.

Terdapat beberapa ubat-ubatan homeopati yang sangat baik untuk rawatan demam. Bagi setiap satu, anda perlu tahu gambar gejala ubat. Jika anda boleh muat picture gejala anda ke dalam itu ubat, maka ia akan bekerja keajaiban untuk anda.

Salah satu yang terbaik ubat demam homeopati dipanggil Belladonna. Gambar gejala Belladonna termasuk:

suhu yang tinggi atau meningkat
kepanasan badan atau bahagian yang terjejas
murid diluaskan
penyakit daripada mendapat sejuk selepas panas (seperti berenang dalam air sejuk pada hari yang panas)
lebih buruk bagi usul atau gemuruh
lebih buruk di pertengahan petang
Untuk perubatan ini untuk bekerja, anda mesti mempunyai panas yang melampau. Ia mesti berasa seperti radiator. Keadaan ini boleh kelihatan sangat menakutkan, terutama kepada ibu bapa yang cemas. Tetapi jika gejala-gejala pesakit dimuatkan ke dalam gejala-gejala yang disenaraikan di atas, maka anda tahu anda telah menemui rawatan yang terbaik demam. Satu yang akan menyokong sistem imun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar