4mm Stone buah pinggang? Cara semulajadi Pas Batu Buah Pinggang oleh Esok

4mm Stone buah pinggang? Cara semulajadi Pas Batu Buah Pinggang oleh Esok

Adakah anda tahu bahawa 90% daripada semua batu karang 4 mm atau lebih kecil? Jika anda mengalami sakit batu karang 4 mm, anda telah menemui tempat yang betul! Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana untuk lulus secara semula jadi batu menggunakan ubat semula jadi yang mudah.

Sememangnya Pas Batu Buah Pinggang

Oleh kerana kebanyakan batu terdiri daripada kalsium dan 4 mm atau lebih kecil, ia biasanya sangat mudah untuk lulus mereka secara semula jadi. Jika mereka adalah 5 mm atau lebih besar, ia mungkin mengambil masa beberapa hari atau ubat-ubatan.

Perkara pertama yang anda mahu lakukan adalah memulakan menghidratkan badan anda untuk memulakan pembersihan buah pinggang. Minum banyak air boleh membantu mengubati dan mencegah batu masa depan. Anda juga boleh makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran kerana mereka juga sarat dengan air.

Kebanyakan orang tidak sedar bahawa batu biasanya akan berlalu selepas senaman. Oleh itu, adalah penting untuk bersenam setiap hari untuk menggalakkan gaya hidup sihat tetapi bersenam juga beralih batu-batu. Memindahkan batu memberikan peluang yang lebih baik untuk lulus mereka tanpa rasa sakit anda.

Kerana kalsium adalah mineral yang sangat rapuh, anda perlu untuk membubarkan kalsium dengan ubat yang berasid. Kerana ramai daripada makanan yang kita makan adalah berasid, anda tidak perlu bimbang tentang mencerna asid. Asid terbaik melarutkan kalsium asid fosforik. Anda boleh mencari fosforik asid sebahagian daripada minuman yang kita minum.

Akhirnya, ia adalah penting untuk makan sayur-sayuran dengan tahap yang tinggi klorofil. Klorofil adalah penting untuk proses curahan. Sayur-sayuran seperti bayam, wheatgrass, pasli dan asparagus adalah pilihan yang hebat untuk sayur-sayuran.

Ia akan mengambil masa kurang daripada 24 jam dan tepat 2 bahan-bahan untuk lulus batu anda tidak kira apa komposisi atau saiz.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar