Bronkitis akut adalah mudah untuk Selesaikan Dengan ini Medicine Khas

Bronkitis akut adalah mudah untuk Selesaikan Dengan ini Medicine Khas

Bronkitis akut kebanyakannya memberi kesan baru-anak damit dan orang tua. Sebarang penyakit bermakna sistem imun tidak berfungsi dengan baik. New-anak damit tidak mempunyai sistem imun dan warga tua kekebalan biasanya telah dikompromi.

Jika ibu adalah sangat sihat semasa mengandung dan make warga tua pasti imuniti mereka sentiasa tinggi, ia tidak mungkin sama ada pernah akan mendapat bronkitis.

Gejala bermula daripada sama dengan selesema biasa, tetapi kemudian menjadi lebih buruk, dan bukannya lebih baik. Disumbat sehingga perasaan dalam hidung anda pergi ke dada dan anda mengalami kesesakan paru-paru.

Mukus rembesan bertambah, anda sesak nafas dengan mudah dan anda membangunkan bunyi suara ketuk-ketuk untuk bernafas dan batuk anda. Batuk adalah lembap dan jarang membawa sehingga lendir yang banyak.

Ini adalah tanda-tanda biasa bronkitis akut. Mereka juga adalah tanda-tanda biasa untuk ubat homeopati Antimonium tartaricum (tart Ant untuk pendek).

Gejala-gejala lain ubat ini termasuk:

peningkatan dalam kedudukan duduk, dengan semakin teruk dalam kedudukan berbaring
lebih teruk pada musim sejuk
keletihan yang besar, kelemahan
Gejala lepas, keletihan atau kelemahan tidak hairanlah apabila anda sedar bahawa, pada hakikatnya, anda sedang tenggelam dalam semua lendir yang terus yang dirembeskan, tetapi anda tidak boleh membawa.

Anda mungkin merasa seolah-olah anda menyesakkan.

Anda juga mungkin merasa agak marah, dengan kebencian kepada syarikat.

Bronkitis akut cenderung untuk datang dan pergi, tetapi masih ada kecenderungan untuk mendapatkannya.

Tetapi jika simptom anda bunyi seperti orang-orang Ant tart, bukan sahaja mereka boleh diselesaikan dengan segera, dengan mengambil ubat ini, tetapi anda biasanya akan mendapati bahawa serangan menjadi kurang kerap dan kurang teruk. Diberi masa, mereka mungkin hilang sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar