Merawat Kecederaan Sukan Dengan Ubat Tenaga

Merawat Kecederaan Sukan Dengan Ubat Tenaga

Antara kecederaan yang paling biasa ialah kecederaan sukan. Anak-anak bermain di padang permainan, sukan profesional orang, anda nama itu, keseronokan permainan, kelajuan permainan dan tergesa-gesa adrenalin boleh menyebabkan kecederaan sukan jauh lebih teruk daripada apa-apa yang dialami dalam perjalanan biasa pada hari tersebut.

Raja ubat trauma adalah, tanpa ragu-ragu, Arnica. Arnica mempunyai potensi untuk tidak menyelesaikan hanya penyembuhan pesat kecederaan, tetapi juga sakit dan mana-mana sequela yang dalam yang berpunca daripada trauma. Dan ia benar-benar tidak kira apa malady itu. Ia boleh menjadi kerosakan tisu lembut (otot, tendon, ligamen), kerosakan tisu keras (tulang) atau kerosakan saraf. Ia sentiasa terbaik untuk memulakan apa-apa rawatan dengan Arnica.

Tetapi, indah walaupun ia adalah, Arnica tidak boleh berurusan dengan setiap kecederaan. Ia mungkin bermula perkara luar dengan baik, tetapi kemudian ubat yang lebih khusus mungkin diperlukan.

Seperti semua menetapkan homeopati, sama ada untuk profesional atau seorang prescriber rumah, anda perlu berupaya untuk melihat hubungan antara gejala ubat dan gejala anda.

Orang ramai tidak umumnya sangat baik pada bekerja gejala halus mereka. Mungkin kerana mereka berada dalam kejutan atau kesakitan. Tetapi saya mengesyaki ia adalah kerana orang tidak digalakkan untuk mencari unik, peribadi dan halus tanda-tanda mereka, perasaan, sensasi, dan lain-lain

Namun, apabila anda lakukan, anda mempunyai potensi penyembuhan lebih daripada hanya kecederaan sukan.

Ubat homeopati Bryonia adalah ubat yang sangat baik apabila gejala-gejala anda termasuk tiga atau lebih daripada ucapan dasar yang berikut:

sakit adalah buruk bagi pergerakan kecil
pesakit adalah cepat marah apabila diganggu, lebih suka untuk tidak diganggu dan tenang
sakit adalah lebih baik untuk tekanan, seperti berbaring di bahagian yang terjejas
terdapat kekeringan ketara membran mukus
terdapat dahaga yang besar, tetapi jarang
Sebagai Bryonia adalah seperti perubatan trauma yang baik, ia mempunyai potensi untuk menyelesaikan masalah (seperti sakit atau kurang penyembuhan) kepada tisu lembut dan keras sama. Kebanyakan orang dengan sama ada, berasa lebih baik apabila mereka menyimpan bahagian yang terjejas masih.
Bryonia adalah salah satu ubat atas untuk kecederaan sukan dan kesan-kesan yang timbul dari mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar