Bukan Invasif Apendisitis Rawatan Best!

Bukan Invasif Apendisitis Rawatan Best!

Apendisitis keradangan lampiran. Rawatan perubatan biasa adalah untuk membuang lampiran. Tetapi ada pilihan lain yang ada yang bukan sahaja berkesan, tetapi bukan invasif.

Mari kita lihat pilihan yang jauh lebih baik daripada pembedahan, pada pendapat saya.

Homeopati adalah modaliti indah dalam dan lembut semula jadi yang memberi tumpuan kepada punca penyakit, sebaliknya kesan. Ia berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda supaya anda boleh menyembuhkan anda. Ini adalah di tengah-tengah semua keuzuran. Anda tidak boleh menyembuhkan anda.

Tetapi itulah apa yang sistem imun anda adalah untuk. Supaya anda boleh menyembuhkan anda. Satu-satunya sebab ia tidak boleh kerana ia terjejas dalam beberapa cara. Satu-satunya cara homeopati berfungsi, adalah dengan meningkatkan sistem imun anda. Bukan dengan menyembuhkan anda. Tetapi dengan mengeluarkan sekatan yang menghalang anda menyembuhkan anda.

Walaupun ia tidak boleh dikatakan bahawa mengeluarkan lampiran anda akan berurusan dengan masalah ini, ia tidak mendapat di punca keradangan. Jika anda boleh menangani itu, maka tanda-tanda akan hilang seperti ajaib. Mereka hanya akan pudar.

Terdapat satu ubat homeopati tertentu yang mungkin akan berkesan menangani kira-kira 70% daripada kes-kes apendiks, menurut Roger Morrison, MD, seorang ahli homeopati Amerika terkenal.

Dan itulah ubat yang dipanggil Bryonia.

Seperti semua ubat-ubatan homeopati, anda perlu berupaya untuk melihat gambar gejala perubatan dan perlawanan anda sendiri, untuk itu. Jika mereka tidak sepadan untuk tiga atau lebih gejala utama, maka ubat yang tidak mungkin untuk melakukan apa-apa yang baik.

Tanda-tanda tama daripada Bryonia termasuk:

sakit teruk bagi gerakan yang sedikit
sakit teruk di sekitar 09:00
sakit yang lebih baik untuk tekanan, seperti berbaring di sebelah menyakitkan
yang kekeringan membran mukus anda
dahaga yang sangat besar tetapi pada jangka masa yang tidak kerap
cepat marah pada diganggu, lebih suka untuk tidak diganggu dan tenang
Jika tiga atau lebih daripada gejala di atas patut sakit apendiks anda, maka ubat Bryonia itu mungkin bukan sahaja menyelesaikan kesakitan pada tahap yang teruk, tetapi juga mengelakkan ia berlaku lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar