Paling mudah, paling murah dan terpantas Way untuk menghilangkan Jangkitan Yis!

Paling mudah, paling murah dan terpantas Way untuk menghilangkan Jangkitan Yis!

Menderita dengan jangkitan yis adalah satu hukuman bagi ramai orang di luar sana. Apa sahaja yang menyebabkan jangkitan yis berlaku sama ada ia adalah ketika melakukan hubungan seks dengan pasangan yang dijangkiti atau hanya dengan menjadi pada pil pagi, mencari tempat, cara paling mudah murah dan paling cepat untuk menghilangkan jangkitan yis adalah sangat banyak dicapai. Merawat jangkitan yis sebaik sahaja tanda-tanda awal dikesan adalah penting untuk kelajuan pemulihan anda. Semakin lama jangkitan tidak dirawat semakin sukar untuk membuangnya. Dengan tidak merawat yis jangkitan atau memilih untuk tidak berbuat demikian akan sahaja menyebabkan anda lebih banyak kerosakan seperti Candida akan hanya semata-mata membiak dan akan membawa kepada penyakit yang berpanjangan selama berbulan-bulan dan mungkin juga bertahun-tahun.

Cara yang paling murah dan paling mudah untuk menghilangkan jangkitan yis dan menghentikan pembakaran, gatal-gatal dan sakit anda akan melalui sekarang adalah diet anda.

Tinggal di diet yis ini percuma sehingga anda melihat peningkatan dan kemudian perlahan-lahan memperkenalkan semula makanan ini kembali. Gula: gula suapan yis, menahan diri daripada makan makanan manis seperti: biskut, kek dan pastri. Makanan umur atau ditapai makan yis membuat jangkitan teruk: menahan diri daripada alkohol, keju, coklat dan jeruk. Buah-buahan berasid: yis memakan buah-buahan berasid supaya mengurangkan pengambilan ini sehingga jangkitan itu hilang: oren, lemon dan nanas.

Untuk cara yang paling mudah dan paling murah untuk menghilangkan gejala-gejala jangkitan yis adalah cuka douching. Gunakan cuka epal cider kerana bahan-bahan semula jadi dan menambah cawan cuka untuk mandi hangat dan berendam di dalamnya selama 20-25 minit. Ini akan membawa kelegaan kesakitan. Bilas dan lap sehingga kering perlahan-lahan. Apple Cedar Cuka adalah cara terbaik untuk memulihkan pH semula jadi dan membunuh Candida albicans.

Walaupun kedua-dua kaedah boleh sangat berkesan, pada mereka sendiri, mereka akan tidak menghapuskan jangkitan yis selama-lamanya! Mungkin terdapat faktor-faktor yang mendasari lain yang menyebabkan candida untuk tumbuh terlalu cepat keperluan yang dikenal pasti dan dirawat. Mereka mungkin: sistem imun lemah, antibiotik, keadaan kesihatan yang lain dan lain-lain yang mendasari

Tidak ada komentar:

Posting Komentar