Gejala Keracunan Makanan dan Cara Deal Dengan itu holistik

Gejala Keracunan Makanan dan Cara Deal Dengan itu holistik

Biasa gejala keracunan makanan muntah dan cirit-birit pada masa yang sama. Ini adalah penyingkiran ganas badan anda. Ia adalah satu tanda bahawa anda sihat, sistem imun yang baik. Ini adalah tanda-tanda yang cukup menyenangkan bertahan untuk masa yang lama, tetapi jika anda sedar bahawa dengan membenarkan mereka, anda berhenti patogen, seperti salmonella, mendapat pegangan ke atas badan anda, maka anda boleh merasa sedikit lebih mudah. Namun ada adalah akibat keracunan makanan yang anda perlukan untuk mengawasi keluar untuk. Dan itu dehidrasi.

Jika anda adalah orang yang sihat, mempunyai sistem imun yang kuat, maka tanda-tanda keracunan makanan mungkin menjadi ganas, untuk tempoh yang singkat dan anda bangkit semula dengan mudah selepas itu. Pada hari berikutnya boleh melihat anda lebih dahaga daripada biasa, tetapi itu cukup banyak semua yang anda akan notis.

Tetapi jika sistem imun anda dikompromi, maka ia adalah berkemungkinan bahawa muntah-muntah dan cirit-birit anda akan bertahan lebih lama daripada beberapa jam dan anda akan mendapati sukar untuk bangkit semula selepas itu. Anda mungkin berasa lesu dan tidak sihat untuk hari depan atau dua, dan juga dahaga. Tetapi dengan mengambil ubat yang menyekat penyingkiran bermakna kesihatan anda mungkin mengambil masa jatuh, kerana patogen kemudian boleh masuk ke dalam badan anda.

Fikirkan badan anda sebagai haiwan mangsa buruan. A haiwan yang sihat akan bertindak balas dengan kelajuan pantas (ganas) untuk pemburu. Seekor binatang yang tidak sihat atau lemah tidak akan dapat bertindak dengan cara ini, jadi mungkin terperangkap dan dibunuh. Tetapi, anda boleh mempunyai kek dan makan juga!

Anda boleh melakukan ini dengan mengambil ubat homeopati Arsenicum album. Ini adalah satu ubat yang indah dan berguna untuk banyak penyakit, tetapi untuk prescriber rumah, mungkin ia adalah penggunaan yang paling penting ialah dalam resolusi pesat gejala keracunan makanan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar