Q-Link System Tenaga peribadi

Q-Link System Tenaga peribadi

Semasa kejatuhan 2008, saya cari melalui katalog dan artikel dengan iklan menarik perhatian saya. Ia adalah untuk Q-Link Pendant, sekeping barang kemas yang menawarkan perlindungan daripada kesan medan elektromagnet dan kesan bahawa ia telah pada badan anda, produk SRT Q-Link menyediakan tubuh dengan pelbagai frekuensi bertenaga yang membantu menyokong dan mengoptimumkan tenaga sendiri - oleh itu memberi tenaga individu meningkat, tekanan kurang, tumpuan yang lebih besar dan perasaan keseluruhan kesejahteraan. Artikel itu menyatakan bahawa Q-Link sedang dikaji secara saintifik di banyak universiti - termasuk satu di Universiti Stanford oleh Dr. Norm Shealy dan William Tiller - yang menyokong kesan positif daripada memakai Q-Link.

Yang mengejutkan saya, saya menerima loket Q-Link untuk Krismas tahun itu. Saya membaca arahan dan memakainya sepanjang masa - siang dan malam. Dalam masa dua minggu pertama saya mula melihat perbezaan halus. Seperti musim sejuk berjalan dan kita mengalami pelbagai tekanan dari ribut ais yang tidak ada air atau elektrik selama beberapa hari, dengan tekanan kewangan memiliki perniagaan kami dalam ekonomi semasa. Saya mula sedar bahawa tahap tekanan saya telah dikurangkan. Kesejahteraan saya bertambah baik, saya telah meningkat tenaga dan lebih fokus. Ini bulan lepas rakan melawat, kita tidak melihat satu sama lain untuk kira-kira setahun. Dia memberitahu saya bahawa dia tidak pernah melihat lebih aman untuk semua tahun-tahun bahawa dia telah mengenal Aku.

Saya percaya dalam produk ini begitu banyak yang semua orang dalam keluarga saya memakai satu dan Gembala Jerman saya, Raja juga memakai Q-Link Pet Pendant- dia telah tahu untuk menjadi sangat aktif. Tidak ada cara yang saya boleh terangkan bagaimana ia berfungsi, saya hanya tahu bahawa saya telah melihat perubahan dalam diri saya dan keluarga saya. Jika anda sedang mencari untuk tekanan kurang, tumpuan yang lebih, lebih banyak tenaga dan rasa keseluruhan kesejahteraan maka mengapa tidak anda cuba Q-Link?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar